Monday, June 29, 2009

sambungan...cuti2..

sebenarny lawatan aku kt melaka nie..bkn dirancang pOn....saje pusing2...ade lg tmpt2 mnarik sperti tAman buaya, taman rama2...kubu2 lama...byk tmpt mnarik di melaka nie...

28-29jun..
mule bertolak ke tnjg bidara..iaitu tmpt penapisan minyak petronas...ayah aku mjadi observer untk latihan keselamatan jikalau berlaku ny kemalangan..sperti tangki terbakar...

spnjg ari2 nie..aku just lepak2 kt hotel jer...everly resort di pantai klebang, melaka...agak 5 star la hotel nie...pling masyuk..mknn breakfast..aku tibai semua mknan...hahaha....pling best aku dpt mrasa pelbagai jenis sushi...best2...

mndi pOol smpai kulit gelap..haha..da lme aku x berenang..skill kurg da..stamina cm ayam...haha..lol

aku mmpekenakn char kuew tiaw pntai klebang...wahhh sedap...pntai klebang da xda pntai...pntai di tambak..xtaw la projek ape...

ptg isnin aku mula bertolak blik....bwat kali ptama..aku diberi kepercayaan tok drive naZa..slalu pusing2 pekan jer...agak ketaq kaki..sbb kna press minyak...tok mse yg lme...tibe2 dlm pjalann..aku bru teringt lesen aku mati...

then ayah aku continue drive...sggah restoren jejantas sungai buloh..tok bli n bungkuskn sate kajang...skrg x pyh nk g kajang jauh2 tok mkn sate..cawangan sate haji samuri ade di R&R jejantas sg.buloh....60sen secucuk..tp puas hati sbb besar isi ny...

No comments:

Post a Comment