Wednesday, May 27, 2009

GaMes

Skrg bermcm2 games yg kita boleh dapati....games nie hanya la untk berhibur dikala kelapangan.kdg2 klau da best sgt..sggup mhadap pc berjam2 ntuk bermain games..da ketagih katakn...

aku nie kireny bkn gamerZ sgt Pon...oleh sbb pc strafikasi die..x mcukupi syarat...x mcukupi keperluan..dgn grafik card xda...Proccessor x brapa laju..so Nk bermain games canggih2 nie..x kesampaian.
...tp impian aku..ble da keje..bnda 1st aku nk beli..pc serba canggih....haha..dpt bwat cm kt bwh nie...best gakk..hihi



games online?
byk jenis kt internet skrg nie..tp yg aku lyn....

travian dan angel Online...


Travian
game nie berkaitan dgn pembinaan kmpg..kita kna majukn kmpg tuh.ala2, age of vampire....game peperangan...bina askar dan pertahanan...tp peperangan tu die x display cmne peperangn berlaku...image hny pd gmbr kmpg dan sumber shj..

meh la try.....klau nk maen..maen kt server 2...nie link die

http://www.travian.com.my/?uc=my2_28856

Angels Online
games nie berkaitan character yg kita mainkn...ade mcm2 job seperti swordman, axeman, summoner,mage, chef dll....game nie jangka mse pnjg..xda phujung..korg just ikut dn lvling untk jd kuat...

aku da quit games nie..sbb da rmai sgt kUat....hahaha..mls nk maen..tp on la...klau terasa nk maen tuh....

sape2 nk try maen...nie link die

http://www.ao.igg.com/


maen kt server nisroc taw...hihii^^

dan pling best

DOta
nie antara famous game....mjadi ketagihan sape nk bru mule nk blajar...hahaha
sO sape bru nk mcuba...sila la cuba....

No comments:

Post a Comment