Thursday, May 28, 2009

Famili KU yg tercinta

MY family


aku yg sulung....dan adik2 perempuan aku 5...satu famili yg besar...nnti rmai la rombongn dtg meminang ke umah aku....haha..cmnie la klau anak dara rmai....semua da besar2...pling rapat,dgn yg pling kecik...aisyah Comel...

besar Ooo tggungjwb seorg abg...aku x sure cmne besar Nnti...nk jaga then adik2 ipar nk la yg baik2....yg elok...sO aku kna la usha2 sket....hahaha...lol


Mak dan ayah aku..dorg active..mgalahkn org muda..aku Pon kalah..dorg da twn gunung kinabalu 2 kali...aku bukit keledang Pon pancit gk daki tuh...haha....ape la stamina aku nie...


ayah aku keje di UTP, rmai da kwn2 aku kna di interview oleh ayaH aku...kebykkn ex Student Asis....sape nk apply UTP tu, ley la dptkn info sket2 dr aku...tp aku sendiri x msk uTp..sbb kelayakan x melepAsi...haha...tu la mls belajar...


Mak aku seorg cikgu...sEkolah Menengah Sultan Yussuf (SYS)di batu Gajah,Perak..sekOlah primier yg telah bergiat selama 100+ tAhun....aku sekolah di situ dr fOrm 1 smpai 3.....dan akU dicampakkn ke ASis...SYS xnk aku da...haha..doK la sne selama 3 tahun..


adik2 aku Semua da skOlah dan sorg di UTM...ape la g plih jauh2...kn susah nk blik..tiket bas mhal ma...hrga minyak da turun...makin naek ade la tambang tuh..

No comments:

Post a Comment