Wednesday, May 27, 2009

tubuhnya blog

assalamualaikUm...

wah x sangka aku wat benda nie....saje kebosanan di kala pagi membuta ini..aku bwat la blog nie.
tanggal 28 may 2009..pada jam 5 pagi. selepas kekalahan MU..haha..caya sama lu..Messi.

adeh, x mgantok lg.dikala mnunggu subuh mejelma...aku merepek la kt sni kjap ye....aku budak UiTM Shah Alam..amek Mekanikal Eng. Subjek2 dlm Course nie..mmg payah...aku lbey minat biO semasa di bangku sekolah..tp oleh sebab x ske mbaca dn mhafal..beralih minat ke bidang fizik.


Sekarang aku sem 4 da.tp ape yg aku belajar dlm bidang ni...satu POn aku x ingt btol2..ntah la..aku belajar bkn tok hidup dan kegunaan mase hadapan.mungkin aku blom insaf atau aku x jmpa diri aku siapa..hidup hanya mgikut mase berlalu..hari yg lepas..sme cm hari ini..
tu x patut...


Skrg cuti sem...dduk di rumah hny mjaga adik2. Adik Perempuan 5 org ,semua da besar2. dan aku selaku abang sulung yg x mcm abg...[dr segi mentality je..sbb aku rsa aku kebudak-budakan lg]...umur da 21...masih awal lg kot..tahun dpn la aku jadi dewasa...hahaha
Mak Ayah akan pegi umrah..bwat kali pertama ny..pd 1 jun 2009.harap Selamat dan umrah maK ayah aku diberkati Allah s.w.t. ..then tggal aku di umah dengan adik2 yg laen.

ape yg aku bwat spnjg cuti?
bebOsanan kn gak la..[ makan tidor tenet masak tv ]..pusing2 yg itu je..haha
ingt nk amek shortcourse...tp apakan daya..terpaksa mjaga adik2..

ai..da pkul 5.30pg....sakit belakang aku..nk bring2 kjap..nnti smbung lg la.

No comments:

Post a Comment